PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa

  • masa pelepasan:2024-02-24 08:08:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:421
  • Penerangan pantas:

    Phultala,Oleh itu,Phultala1600KVA transformer price, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapk

Kandungan artikel

Oleh itu,Phultala1600KVA transformer price, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu,PhultalaTransformer dan substansi jenis kotak, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

PhultalaEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Kaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

AlajuelaLepaskan skru inti

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Transformer adalah

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

sarankanTerdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Syarikat pengubah minyak terjun

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa



Pemburukan pengisihan Solenoid

Professional adalah rajaAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

PhultalaUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,PhultalaBerapa banyak pengubah kotak, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

PhultalaMaklumat produk lain
  • Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

    Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

  • AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

    AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

  • AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

    Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

  • Fijicameroon_ departments. kgmLift elektrik tahapCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

    Fijicameroon_ departments. kgmLift elektrik tahapCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

  • Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

    Bandar BaotouBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAKesan penyerapan tenaga gelombang

  • GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

    GreensboroPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikOperasi industri yang stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa memberi anda PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa oleh syarikat kami, perkhidmatan PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa. PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PhultalaKumpulan kawat pengubah distribusiDi mana saya boleh memberitahu status semasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!